pondělí 9. ledna 2017

Můj horoskop - odlehčení a rychlá pomoc


Mým koníčkem je vytváření si různých www stránek. Ale zjistila jsem, že vlastně nemám Astrologické stránky s E-shopem a mí klienti musí můj E-shop s horoskopy složitě hledat na mých multiprofesních stránkách www.zdravi-omlazeni.cz, které jsou opravdu obsažné, viz titulní stránká níže.


Často mi  trvá i hodinu, píši hodinové emaily, mám vše velmi dlouhé a obsažné, než klientce vše vysvětlím, jaké mám na její problém horoskopy a kde je najde a pak ještě aby nemusela služby hledat jí dám do emailu správné prokliky. Jen tyto emaily mi zaberou cca 2 hodiny denně, každý den vyřizuji emaily cca 3-4 hodiny, a spravuji stránky také cca 3-4 hodiny. A tak mám denně cca 6 hodin neproduktivní admiminstrativy, kdy nemohu zpracovávat horoskopy. I proto mám takové čekací lhůty, často několik týdnů, protože mám tolik různých dotazů a správy stránek.

Proto jsem si založila velmi přehledné stránky s E-shopem, kde je hned v první liště nahoře na všechny hlavní horoskopy a je tam i nahoře proklik na všech 18 horoskopů....
Snad Vám tyto nové stránky usnadní orientaci, a pomohou Vám rychleji vybrat si svůj horoskop, a mohu Vám tak dát rychleji odpovědi na Váš problém.
Nové stránky najdete zde: www.muj-horoskop.com


Vaše astroložka Kateřina Schlosserová, Můj horoskop www.muj-horoskop.com
Blog Astrologie a horoskopy v praktickém životě
www.astrologie-a-horoskopy.cz


Žádné komentáře:

Okomentovat