sobota 14. ledna 2017

Vím, po čem ženy touží, a mohu jim k tomu pomoci.


Můj oblíbený film ."Po čem ženy touží" mi vždy zvedne náladu. Líbí se i manželovi. Tento slogan ráda používám ve své praxi, protože JÁ OPRAVDU VÍM PO ČEM ŽENY TOUŽÍ A MOHU JIM POMOCI TO SPLNIT. Přes 25 let jsem v těchto oblastech studovala a působím - KRÁSA, ASTROLOGIE, PSYCHOLOGIE A ZDRAVÍ...


STÁLE NEMÁTE TOHO PRAVÉHO PARTNERA? Mohu Vám vypracovat VÝHLED NA OSUDOVÉHO PARTNERA více informací zde: https://www.astrolozka.eu/produkt/vyhled-na-3-roky-osudovy-partner-laska-a-vazny-vztah/

Můj manžel ve 4 hodiny ráno po vystoupení z autobusu ve Francii s potulným francouzským kocourkem . . . muži fakt nestárnou....  


NECÍTÍTE SE PŘITAŽLIVĚ? Mohu Vám provést proměnu a najít Váš styl a vzhled podle Vaší povahy a vytvořit z Vás BOHYNI Krása ženy proměny


Žena před a po Proměně a Kurzu líčení 

Až potkáte svého PANA BOŽSKÉHO tak Vám PRO HARMONICKÝ VZTAH vypracuji PARTNERSKÝ HOROSKOP. Mám dokonce 2 druhy Partnerských horoskopů starší verze zde: https://www.astrolozka.eu/produkt/partnersky-horoskop/ a novější s Dárkovou malou knížkou a na luxusní USB kartě zde: https://www.astrolozka.eu/produkt/horoskop-2/ a na Více na www.partnerskyhoroskop.eu


Pokud budete mít nějaké problémy v PARTNERSKÉM VZTAHU tak můžete navštívit naši PARTNERSKOU PORADNU zde  PARTNERSKÁ PORADNA


UŽ PLÁNUJETE SVATBU - a už máte to správné a harmonické datum jen pro Vás na míru? Mohu Vám spočítat DATUM SVATBY zde: TO NEJVHODNĚJŠÍ DATUM SVATBY PRO VÁS jako jsem spočítala i sobě.... 




Také Vás mohu Vás jako nevěstu připravit, již přes 20 let realizuji balíčky PŘÍPRAVA NEVĚSTY, nebo Vás mohu jen nalíčit. Zde všechny SLUŽBY PRO NEVĚSTY


Nevěsta před a po Balíčku Příprava nevěsty 


MIMINKO STÁLE NEPŘICHÁZÍ?

 Zde Vám mohu pomoci Výhledem na miminko, poradit cvičení a doplňky více na  JAK OTĚHOTNĚT KDYŽ SE NEDAŘÍ


Máte už větší děti a Vy ani ony neví, na jakou školu jít? Již přes 20 let vytvářím TALENTOVÉ HOROSKOPY A HOROSKOPY NA VÝBĚR POVOLÁNÍ pro děti i dospělé zde: NEJVHODNĚJŠÍ POVOLÁNÍ ČI PROFESE


Dcera či syn Vám dostudovali a nastupují do nového místa a stále se oblékají jako studenti? Mohou u mě také absolvovat PROMĚMU S VÝBĚREM OBLEČENÍ některou zde: Proměny žen s barvami oblékání  popřípadě jim mohu vytvořit 

Fotografie k životopisu viz zde: FOTOGRAFIE K ŽIVOTOPISU

Slečna Lucie 16 let a její první fotografování v kostýmku

Byznys fotografie ženy 

Byznys fotografie muže

Fotografie k životopisu viz zde: FOTOGRAFIE K ŽIVOTOPISU



Stále Váš syn či dcera nemají partnera a nebo naráží na nevhodné partnery? Mohu jim vytvořit horoskop Výhled na osudového partnera, viz služby výše a kruh se uzavírá....


MÁTE MÁLO PENĚZ? Mohu Vám vytvořit Roční horoskop či delší výhled a podívat se, kdy se Vaše finanční situace zlepší. Více informací zde: ROČNÍ HOROSKOP ÚSPĚCHU A FINANCÍ


MÁTE HODNĚ PENĚZ A OBČAS O NĚ ŠPATNÝMI INVESTICEMI PŘICHÁZÍTE? Mohu Vám vytvořit FINANČNÍ HOROSKOP jak pro odborníky, podnikatele, tak pro širokou veřejnost  zde: FINANČNÍ HOROSKOP 


MÁTE ZDRAVOTNÍ PROBLÉMY? I na to jsem myslela před lety. Zdraví mě velmi zajímá. Jsem dokonce vyškolená na měření EKG přístrojem Kardivar, který změří Váš kompletní zdravotní stav. Také jsem absolvovala školení na přístroj Viofor, na speciální lehátko, kde probíhá léčba formou VIOFORTERAPIE. Mohu Vám také vytvořit ZDRAVOTNÍ HOROSKOP ale zatím jen stručně v rámci OSOBNÍHO HOROSKOPU, který je skvělý jako KOMPLEX VŠECH NAŠICH DISPOZIC - více zde: OSOBNÍ ŽIVOTNÍ HOROSKOP

Abych zdraví a nemocem ještě lépe rozuměla tak studuji LÉKAŘSKOU ASTROLOGII u RNDr. Aleny Bratkové, protože i mě už občas začíná něco bolet a tak abych mohla léčit Vás, sebe i svoji rodinu a své blízké. Přejete-li si mít precizní ZDRAVOTNI HOROSKOP, s důvěrou se na paní Alenu Bratkovou obraťte, konakt na ni zde: MODERNÍ ASTROLOGE osobní konzultace RNDr. Bratková


MÁTE DEPRESE ZE STÁŘÍ? Zabývám se Anti-aging medicínou a doplňky na omlazení pleti a i doplňky na prodloužení života. "Vymažu" Vám z Vaší tváře vrásky, a budete mít jen vrásky od smíchu! Vyvořila jsem NOVOU PROFESI - OMLAZOVATELKA a založila svoji OMLAZOVNU - více na OMLAZOVNA.CZ a doplňky výživy na omlazení zde DOPLŇKY NA OMLAZENÍ A ZKLIDNĚNÍ PSYCHIKY a další výrobky na MLADÝ VZHLED www.mladyvzhled.jeunesseglobal.com

Zde jsem právě použila na klientce omlazující ampulky Ageless, více na OMLAZOVNA.CZ 

Máte strach v těhotenství ? Kalendář pro těhotné zde: Kalendář pro těhotné ženy před porodem

Vytvářím také jednoleté a tříleté VÝHLEDY NA OTĚHOTNĚNÍ a KALENDÁŘE POČETÍ více informací zde: HOROSKOPY PRO ÚSPĚŠNÉ OTĚHOTNĚNÍ

Již 8 let se v Astrologii zabývám Výzkumem plodnosti, kde sbírám i informace o doplňcích na plodnost - více zde: CVIČENÍ A DOPLŇKY VÝŽIVY PODPORUJÍCÍ PLODNOST

Abych všechno toto ovládala, tak jsem do toho investovala čtvrtinu svého života, kdy jsem studovala, místo aut a dovolených jsem si platila školy a kurzy přes 25 let a stále studuji dále. Třeba 16 let za sebou jsem neměla dovolenou, a raději jsem si zaplatila vzdělávací kurzy, s čím mi velmi pomáhala moje rodina, a podporovala mě neskutečně moje maminka, za což jsem jí velmi vděčná. Sama bych nikdy nedala tyto obrovské finanční prostředky dohromady. 

Jsem perfekcionalistka, a ráda jsem tou nejlepší odbornicí v oboru. Stále se vzdělávám dále, a opět obětuji dovolené u moře a studuji a studuji.... Je to můj koníček i moje "úchylka." Raději než něco na sebe si koupím školení, kurz či Astrologický Seminář.      Ale spokojenost a pochvaly mých klientek je mojí největší odměnou, viz jejich REFERENCE ASTROLOGICKÉ a REFERENCE VIZÁŽISTICKÉ

Vím, že jsem na správné cestě, má práce mě velmi baví a uspokojuje. Našla jsem svoje Životní poslání. I v Osobním horoskopu mám talenty na krásu, psychologii a magii....Dokonce o mém horoskopu řekl astrolog pan Petr Messany : "Vy máte talent Kateřino, vytáhnout přednosti lidí z hloubky jejich duše." Své klientky a klienty také povzbuzuji, což je velmi důležité. Těší mě, že si moje nahrávky horoskopů a konzultací pouští v těžkých chvílích pro povzbuzení.  

Doufám, že Vám pomohu s Vašimi problémy a že Vám zvýším sebevědomí a spolu s mým manželem zlepšíme i pohodu Vašeho života. 

Vaše rodinná astroložka a vizážistka Kateřina

Astroložka  www.astrolozka.eu

Vizážisté  www.vizaziste.cz

Krása ženy  www.krasa-zeny.cz

Omlazovna  www.omlazovna.cz

Zdraví omlazení  www.zdravi-omlazeni.cz

Jak otěhotnět info  www.jakotehotnet.info

Můj horoskop  www.muj-horoskop.com

Horoskopy úspěchu www.horoskopy-uspechu.cz

Partnerský horoskop  www.partnerskyhoroskop.eu

Partnerská poradna Spokojené partnerství   www.spokojene-partnerstvi.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat